VAKNA DÅ!

Städa har inte synts till här hemma ännu.
Kanske beror det på att jag springer upp och ner i tvättstugan
titt som tätt hela tiden, men lika bra det för snart är all tvätt borta!
Min syster vill dra med mig in till stan och jag börjar redan bli
seg för att jag inte startat igång dagen med något.
Suttit och läst mer ur "Elsas mode" under hela morgonen,
nu är det inte mycket kvar i den boken.
Egentligen vill jag bara vara hemma, min lediga dag.
Spelar ingen roll om jag måste städa för man blir ändå
nöjd när man är klar! :)
Får se vad det blir av dagen.. nu ska jag i alla fall sätta
på hög musik och se om jag kan vakna ur min egna dimma.


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se