Eksem av.. stålringar



Sådana här fina eksem är det jag har haft, nu på BÅDA kinderna.
Så någonting var ju tvunget att vara fel.
Tanken slog mig först igår när det uppkommit eksem på andra kinden
också som det aldrig gjort tidigare.. 
På den ena kinden har jag som jag nämnt tidigare haft sedan jag var 15
och det har kommit och gått i alla år.
Men så igår då.. kom jag på att.. jag har ju två stålringar på två
tänder där inne från en tandställning.
Så jag gick direkt till tandläkaren och tog reda på om det.
Och det kom fram till slut att dom faktiskt innehåller nickel?
Jäkligt dåligt att ha det i en tandställning när det är en av de
vanligaste allergierna?
Jaja, så idag har jag i alla fall varit och tagit ut dom.
Ledig idag och fick pallra mig till tandläkaren på en tid kl 07.10 i morses.

Jaja, nu får vi hoppas att eksemen försvinner för gott i alla fall!!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se