Sen kväll



Sen kvällsmat kommer det bli men min mage suger.
Är egentligen skit trött men har precis hoppat ur duschen
och tänkte faktiskt även fixa lunchen för i morgon (då får man
ju lite längre sov morgon också ;) ).
Har knappt varit hemma på hela dagen faktiskt och då
inte heller ätit någon mat hemma till att ta med mig i morgon.
Jaja.. sen blir det lite mera bok att läsa.
Läser ju verkligen inte annars, hatar att läsa.
Så länge det inte är något man är intresserad av eller typ
självbiografier! 

Just nu läser jag denna boken, "Elsas Mode" och den handlar ju
om en bloggare eller snarare från icke bloggare, till bloggare!
Osv.. hur det går framåt för henne.
Och jag, eftersom att jag är intresserad av bloggar så passar den 
mig faktiskt väldigt bra!
Har fastnat totalt, gött när det händer för det är inte ofta det! ;)
Har hunnit till halva så nu börjar jag undra vad som sker i slutet!



Natti natti!




// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se