Ny tv i morgon



Hej, tänkte bara meddela att jag lever fortfarande hehe.
Bloggtorka? Nä faktiskt inte egentligen.. bara inte haft någon lust
konstigt nog.. klart jag tänkt på bloggen men har varit så mycket
annat runt i mitt huvud nu de senaste dagarna.
Men jag mår fint! :)

I morgon är det fredag och sista dagen innan helg.
Vi ska även storhandla och äntligen köpa ny tv i morgon!
Så nu ska fetto tvn ut, vill aldrig mer se någon tjocktv haha!

Har även varit duktig idag och storstädat, japp poäng till mig.
Brukar ju göra det på torsdagar men har egentligen haft flera
dagar på mig innan det men har verkligen inte orkat!
Min energi har varit slut... totalt.. och ändå kan jag inte sova
ordentligt.. jaja.

Snart ska jag hoppa in i en sen dusch efter allt svett från städandet.
Få i mig någon form av kvällsmat och sedan ska jag nog försöka lägga
mig hyffsat tidigt.


Kram på er!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se