Elsas mode = Färdigläst!

Ja nu har jag läst ut hela boken och jag anar att det kommer
en fortsättning då det står i slutet och även finns en 1a på bokens rygg.
I så fall längtar jag verkligen tills man får börja på nästa!
Jag rekommenderar boken STARKT.
Jag har blivit både chockad, näst intill tårögd och så jäkla
spännande.. det händer verkligen saker genom hela boken!
Jag anade att boken skulle ta slut idag (vilket är tråkigt)
för jag visste att jag skulle känna precis såhär.
Ärligt talat, så har jag aldrig någonsin varit inne på hennes
blogg över huvudet taget... Elsas mode..
självklart kommer jag att kika in!
Men har viljat vänta med det tills nu. 
Kanske inte just NU för nu är jag alldeles för trött och skulle
antagligen sitta hela natten och klicka mig vidare.
Det i boken utspelas ju för 1 år sedan så hon lär ha kommit
en hel bit på vägen tills nu.

Nä bloggare, sätt er och läs! Lovar att ni kommer älska den!


// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Det är verkligen jättecoolt! Jag såg det på stan idag, men blev lite snål hehe ;)

2010-08-13 @ 16:23:56
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se