AeroShow 2010





Ja!!!!!!! Idag har vi varit iväg på Aero Show!
Var där 2008 senast och det var lika grymt denna gången!!
Fick se saker dom inte hade med sist.. snacka show.
Jag älskar fan känslan från flygplanen :D
De som aldrig varit där (i flygvärlden), vet inte vad jag pratar om... men ni som vet
kan känna känslan av bara ljudet från planen!
Det får mig fasiken att känna mig lycklig och jag blir tårögd t.om
och nu ljuger jag inte.. det är inget skämt.

Senast gjorde vi en hel egen film från showen (2008) 
en hel dvd med material... egen dvd meny och allt, precis som en vanlig film!
Denna gången blev det dock inte lika mycket bilder och inte lika mycket
filmat heller men jag tror jag fick med det som var bäst på film faktiskt!
Har dock inte laddat in något än.. men jag kommer visa er lite snuttar när
jag fixat in det i datorn! Så kanske ni förstår lite mer vad jag pratar om
hur coolt det faktiskt är och överväg er för nästa år om ni inte varit där :)


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se