Zaaambiie 'n Nina <3

Hej mitt i natten..
har fasiken inte varit inne på hela dagen typ
mer än snabbt skicka över lite bilder till mamma.
Sov så jäkla dåligt inatt och vaknade tidigt och somnade
aldrig om eftersom jag även skulle upp tidigt.
Trodde ALDRIG jag skulle palla denna dagen men jag
har tagit mig igenom den, eller ah nästan.
Känt mig som en zombie i mellan åt.
I morses följde jag med syrran till vårdcentralen,
direkt efter det blev det praktik, blir hämtad och åker
vidare till Ms pappa.
Där efter kom jag först hem och kl var då runt halv fem.
Jag åt, och inte långt efter det var jag tvungen att sova lite..
runt fem.. ställde kl på sex.. vaknade lite efter sju. ÅH.
Inte långt efter det åkte vi till syrran igen och skulle titta
på film och nu var vi hemma igen strax efter tolv.
Jag visste inte ens om jag skulle dra igång datorn eftersom
jag är så förbannat trött men kände ändå att jag ville det.
Men absolut efter detta blir de natten på en gång!
Skrutten fick följa med hem också, han har redan lagt sig.
Har lekt loppan med honom i nästan en timme.
Rotat igenom klädkammaren för hans skull!!
Shit, han går in i klädkammaren och liksom piper att det är 
något där inne men kan fan inte hitta vad han söker.
Han är stekt han nu med.. ligger sovandes framför datorn.


Kära älskade Nina fyller även år idag!! (Igår nu mera)
och inte ens har jag fått iväg något sms eller pling! 
Ledsen för det Ninis :/ 
Du ska få upp en fin bild i morgon här i bloggen :)
Får väl ha någon överaskning till dig också när man 
känner sig bortglömd! Men det är du INTE <3 :)
Luv yu sis.


Natten!


// PinkSugar 'n Theo :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack så mkt linda :) har varit hos pappa sen i fredags, han sa inte ens grattis

2010-04-17 @ 20:12:24
Postat av: Xyfx200903

I like this site. Keep it up!

2011-01-17 @ 13:23:07
URL: http://xyfx200903.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se