Sälja på loppis, Midsommar planering

Blev rensning i källaren till slut!
Måste verkligen börja nu, kommer ta flera dagar.. haha!
Ska nämligen sälja av massa grejer på en loppis snart!
Kan vara bra att ha allting i ordning då så det blir lätt att ta.
Bara det LILLA jag gjorde nu tog jätte mycket energi.
Men fick rensat det mesta av småsakerna och det är det som tar 
den mesta tiden skulle jag tro.


Verkar som att vi fått planering för midsommar också, känns skönt
att veta vad man ska hitta på och hur det blir.
Dock har vi inte fått bokat någonting ännu men det är på gång det med.
Detta året blir det nog inget tältande om inte stugorna skulle vara helt
uppbokade vill säga.
Blir nog bokat i morgon skulle jag tro!

Nu sitter jag och göttar mig med massa onyttigt, host.
Ska nog flytta mig mot sängen snart, sätta på lite musik och mysa ^^



// PinkSugar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se