Trevlig Valborg!



Nu har jag städat, en helt oplanerad städning!
Och har dessutom gjort mycket! Inte illa :P

Igår var jag iväg och hämtade mitt pass, det skulle vara klart
på tisdag nästa vecka men var redan färdigt!
Inte dåligt det heller, TVÅ dagar tog det bara :)

Sitter bara här och väntar på att få reda på vad som händer idag?!
Börjar få lite små panik faktiskt eftersom att kl redan är sju!
Vi pratade om grillning innan hörde jag, men nu har det börjat pissregna också.
Folk har frågat mig flera gånger idag om jag ska gå på Kortegen.. men ICKE!
Alltså kortegen känns bara så uppblåst som att man MÅSTE vara där bara för
att det är valborg?
Nej du, hur tråkigt som helst.. står där på gatan och titta på folk som skriker.
Alltså så roligt är det faktiskt inte.
Men nånting vill jag allt hitta på, behöver inte vara stort heller.. men nånting.


I morgon ska man dessutom upp tidigt för vi ska iväg till småland där min
lilla mormor bor :)
Ska även hälsa på en kusin som fyller år.

Nej, nu får dom komma hem!

Trevlig Valborg allihop!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se