Strålande väder igen!

Strålande väder idag igen!
Det är ju bara underbart :D
Jag hoppas att dom har fel ang vädret
i helgen, vi vill ju att solen ska stanna nu! 
Om ett tag ska jag åka iväg till skrutten så
han får komma ut och även följa med hem.
I eftermiddag ska jag sola igen..
har jag fått någon färg ännu då?
Mjaa.. jag har fått lite färg men jag är ännu
inte brun liksom.. solar ju säkert och försiktigt
och skyddar även mig så då tar det lite längre tid
men nu är det på g i alla fall ;)
Att smörja in sig skyddar ju mot alla UVB strålar
plus att man slipper oönskade rynkorna.
Tror inte att det är många som smörjer in sig
i ett solarium liksom.
Men jag vill inte bli som en gammal hippie om 
20 år nej ;P
Mina eksem har inte dykt upp mer heller och jag
har ändå sänkt på min faktor och kommer sänka
ännu mera idag.

It's gooooood! :D

Hörs lite senare!

// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se