Stan

Blev en sväng in till stan idag istället.
Min tandvärk har blivit värre igen men än så
länge har jag inte tagit någon ipren men så
blir det nog snart.
Blev inte roligt att gå runt med det.
Jag kan koncentrera mig men gör ondare
i kinden nu än själva tandköttet.
Har blivit lite svullen så är det inte bättre
i morgon åker jag nog till akut tandvården.
Alla ville hitta på något i det soliga vädret
som nu mera är REGN.
Bytt däck på bilen har vi gjort också.
Så nu får det inte komma snö kaos igen ;)
Lite senare eller om ett tag blir det nog att vi
åker iväg till min syster :)

Så avslutas nog denna kvällen.


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se