Sol sol sol

Jäklar vad skönt väder det är!
Ska inte sitta inne allt för länge, behöver bara
vänta på att min energi ska stiga upp lite igen.
Åt mat för en stund sen så känner mig fortfarande
jätte trött men snart så!
Sitter och kollar på "Hogan knows best"
finns mycket att skratta åt där och ja.. jag tror
alla som ser det har olika åsikter om man säger så ;)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, på utsidan dock!
Men skönt att bara sätta sig någonstans eller gå lite 
grann i solen.. så sköönt alltså!
Satt och solade på min rast idag på praktiken.
Har dock hört att det ska bli skit väder i helgen.
Lagom liksom tills alla är lediga ?


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se