Påskpyssel och sola!

Och för att prata lite roligare saker så skulle vi egentligen
hälsat på några i Floda idag, men det blir inte så.
Blir alldeles för stressigt känner jag så det blev avbokat.
Föresten så påskpysslade vi igår också, blev jätte fint ^^
Ska ladda upp lite bilder senare tänkte jag från det!
Min syster tog nämligen med sig en av sakerna hem så får
fota när hon kommer tillbaka med den!

Sedan kl fyra har vi soltid igen (hoppas man inte ligger
där inne och snurrar, "haha").
Ni fattar, man får ju ta det med en klackis ;)
Okej, om det skulle bli jätte snurr klart jag skulle få lite
smått panik så.. men jag ligger ju där och blundar, vi får hoppas
att det går bra helt enkelt :)

Ska försöka komma iväg idag också till gamla praktiken,
men det lutar åt att det blir i morgon istället.

Denna visdomstanden alltså! ÅH! 
Känns som att kinden står femton meter ut hahaha..
nä, okej.. kanske tolv meter.. :P

Jaja, vi hörs lite senare då ^^


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se