Hej igen!

Hej igen!
Nu har det gått ett par dagar men shit vad dagarna
gått fort och har varit alldeles slut, fått alldeles
för lite sömn alltså!
Har verkligen inte glömt av att skriva men inte
haft så mycket tid till att just sitta här, men men.
Men i alla fall, igår var jag och min syster iväg
till Floda och hälsade på en vän där.
Åt go middag och fikade.
Fick ett "påskägg" där ifrån också :)
Har ju massa bilder att ladda upp som inte ännu
skett, men det ska bli!
Får bli allt-i-ett i nästa inlägg!

Idag har jag rännt runt lite överallt känns det som.
Men har i alla fall fått solat och ätit har jag precis gjort.
Är så proppmätt att det nästan vill komma upp igen.
Farligt att äta så mycket :P

Nu ska jag andas lite och fixa in bilderna!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se