Har helgen redan varit?

Måste bara säga att denna helgen har gått
alldeles för fort, jag känner inte att jag fått någon
speciell "lugn och ro vila" som man brukar känna.
Snarare ångest för att det redan är söndag i morgon.
Vart tog helgen vägen egentligen?
Jag var uppe ganska tidigt men dagen startade aldrig.
Har ändå haft besök och bjudit på middag trotts att 
det inte ens känns.. konstigt..
Haft skrutten här också han har i alla fall gjort
dagen lite mer levande.
Jaja.. hoppas dagen i morgon är en låååång dag!
Känns konstigt att tänka "snart dags att lägga sig
igen då" när det jag kommer ihåg är att jag gick upp
i morses och inget mer.. eller ah.. u get it.
Kommer väl bli stilla sittandes framför datorn
tills sängen skriker på mig.


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se