För första gången i mitt liv har jag lagat kyckling!

Nu har jag kommit hem igen efter att ha 
hämtat älskling från jobbet.
Väldigt trött är jag nu men funderar på
en snabb dusch innan jag lägger mig faktiskt.
Hade en liten överaskning här hemma också.
Har nämligen för första gången i mitt liv
lagat kyckling!
Jo det är sant!
Jag har nämligen ALDRIG tyckt om kyckling
och jag lagade inte kycklingen till mig själv
heller.. utan till min pojkvän som tycker
att kyckling är väldigt gott :P
Jag var ju proppmätt innan som jag sa,
och då hade jag gjort korv stroganoff till
mig själv så det fick bli två middagar idag.
Tjuvtittade nämligen lite på hur en vän
gjorde detta här om dagen och tänkte
att DET ska jag prova då!
Sen om man lyckas eller inte är ju en
annan sak.
Men det verkar som att jag har lyckats
riktigt bra om kommentarerna lyder
"Har du fått hjälp med detta?" 
-"De här får du göra om."

Det tar jag som att det smakar
riktigt bra :D
Tänka sig. Kunde ju gått helt åt andra
hållet också faktiskt.
PLUS POÄNG TILL MIG :D

Gonatt!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se