Efter snö kommer solsken?

Efter snö kommer solsken?
Så såg i alla fall dagen ut idag.
Fick undan plockat en hel del idag och
det var banne mig på kort tid också :P
Så jag hade massa tid över till att åka till syrran och så ^^
Vi gick och köpte glass, prata och vi målade naglarna..
fixade ju faktiskt aldrig naglarna sist.. blev försent.
Nu är dom som små söta godisnaglar, vill nästan äta dom!
Nää usch.. fy för nagelbitare osv.

Biter du på naglarna?
Och visste du att det sitter lika mycket bakterier under dom
som att slicka på en toalettring?
Kanske dags att sluta? Det är verkligen INTE fint med avbitna naglar ;)

Har aldrig bitit på naglarna i alla fall.
Har alltid haft långa fina naglar....tills jag började på gamla praktiken.
Gick fasen inte att ha kvar dom när man mocka, borsta osv.
Och jag som trodde att jag skulle få behålla dom nu på min nya praktik.
Det går ju typ inte heller, drar, river och sliter i kartonger och plast...
man kan ju drömma.
Skit tråkigt, älskar verkligen naglar :(
Men så det får duga än så länge att måla dom söta och fina,
klarar som sagt inte av korta naglar utan nagellack, de går bara inte.


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se