Deklarera, vad är det för något?

Jo idag kom armbandet också som jag vann!!
Äntligen :)

Tack igen Marbie!





Och även min deklaration! 
Herregu... jag känner bara, VA?! 
Alltså jag har aldrig någonsin deklarerat, jag har ingen aning om
hur man gör.. även om jag skulle kunna lista ut det.
Jag har antagligen fått för mig att det är svårare än vad det är.
Min första reaktion var liksom bara en jäkla massa text och siffror
och jag mer eller mindre fattade NADA.
Men i morgon ska mamma hjälpa mig med det, är ju alltid bra att
ha någon som VET hur man ska göra så man inte gör fel liksom :P



// PinkSugar



Kommentarer
Postat av: Daniella

haha vad alla tjatar om detta med dekalrationen..

Mitt kommer färdigifyllt och jag behöver inte ändra något eller lägga till något som ska deklareras.. så fär mej va det bara att dra iväg ett sms så kommer pengarna innan midsommar.. precis som örra året :P vad är det som är så svårt? :P

2010-04-08 @ 08:01:21
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Sabina!

Samma här! Mamma har alltid hjälpt mig med det.Så nu fick M hjälpa mig:P

2010-04-08 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se