Dagen idag

Idag blev det upp tidigt.. eller ja, alltså mot vad
man gått upp på helgen (inte för att jag gått upp
så himla sent då heller men).
Praktik blev det i alla fall och shit var trött jag
blev till slut!
Men har ändå känt mig taggad med energi.
Har röjt här hemma men inte hela dagen inte!
Har åkt ut med bilen, vovven och syster min i
det fina vädret och gått runt lite!
Dom lovade ju 15 plus idag och jag tror dom höll det!
Så jäkla gött!
När jag kom hem igen fortsatte jag röja och gjorde
mat, såklart blev det sen middag men så blir det ibland!
Smäll mätt är jag än och först efter jag ätit kände mina
ögon hur trött jag är egentligen kändes som jag skulle
somna pang poff som en liten bebis haha!
Men jag är vaken än jag... 
fast så himla länge varar de nog inte.
I morgon är jag ledig så ska fortsätta få det fint här hemma.
Men när det blir så där fint väder så lockas man ju ut!
Nää, ska försöka i alla fall!

// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se