Brända läppar?

God kväll får man väl säga vid denna tiden.
Dagen har bara rullat på idag trotts en vanlig jobbig måndag.
Måndagar är verkligen värst.
Praktik som vanligt och efter det hem till syrran, vidare till mamma osv.
Precis hemkommen igen.
Hade soltid idag så har varit och solat också.
Bara det att jag har alltid solat nu på det med minst effekt under
alla dessa gånger eftersom det är där mitt kort gäller.
Idag var tydligen dom där poletterna till just det solariet slut
för att "gubben som tömmer lådan" där hade inte kommit?
Så det blev att jag fick ta ett annat solarium fast för samma pris.
Alltså med mycket mera effekt.
Va bra tänkte jag, haha!
Det kändes verkligen bara det tändes, mycket större, mycket ljusare
och mycket varmare och man kände ju att det var starkare.
Jag tror inte jag riktigt är redo ännu för dom så starka 
för nu har jag nämligen bränt läpparna!
Okej det kunde blivit värre än vad det blev.. är ju i alla fall
inte röd någonstans utan snarare fick jag mycket mera färg nu i detta
än i det vanliga!  Inte så konstigt kanske.
Eller, lite näsa har jag faktiskt bränt också.. men inte farligt.
Men i mitt stadie hade jag ju inte pallat det solariumet två gånger i veckan.
Måste ha lite mera färg!
Kanske blir någon eller några gånger på de starkare sen när man har fått
en fin nyans.. eller bara hoppas på att sommaren kommer snart!

Nåja, slut tjötat om det.

Ska fixa i mig lite mat strax, inte haft någon tid till middag?
Bara slängt i mig lite smått i mellan åt.
Men nu håller jag på och värma min köttfärsås från igår, mumma!
Och om en timma ska jag iväg och hämta M från jobbet så trött får
jag inte bli heller. 

Nä, lite mat och lite sims! ;)


// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: sabina!

AjAj.. Stakare:)

2010-04-20 @ 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se