Avgassystemet lossna - Jag = Panik HAHA

Nu till dagens händelse!

Skulle ha bilen idag för att vi skulle åka till Allum och innan det
till solningen!
Efter jag gjort allt jag skulle idag då jag varit ute och virrat hade
jag precis lämnat av min syster och var på väg hem.
Tänkte att gu vad bra nu är klockan inte så sent, den var runt åtta då.
Dock kom jag inte så långt hemåt efter det.
Nej för innan på dagen idag när jag körde tyckte jag nämligen först
att bilen lät väldigt konstigt, brummande precis som när det är hål
i avgassystemet ni vet? (Sådär raggar/rallybil aktigt).
Och det blev bara tydligare, folk glodde på mig när jag kom farandes
i min öhm, raggarbil... donade och hade sig.
Men jag tyckte ändå inte att det var så farligt.
I alla fall, allt var gjort och var bara på väg hem.
TROR FAN ATT HELA BAKRE AVGASSYSTEMET LOSSNAR!!
Hahahaha alltså det är inte roligt men hahaha jag fick ju världens panik
det bara hängde ner i backen ju och tvärstopp fick jag stanna till kanten.
Med varningsblinkers och tjohej och tjohej. 
Självklart skulle man vara ensam också när det händer hahahhaha.
I min panik ringer jag min syster och ber henne och hennes pojkvän att komma
till mig då jag inte hade kommit så långt så dom kunde fortfarande gå dit.
Tur var väl det.
Alltså min panik var värre än var läget var.
Syrrans pojkvän fick skruva av fästerna till ljuddämparen så vi kunde få av den.
Går ju inte köra med det skrapandes och gnistra gnistor i backen.
Jag blev bara så "FAAAN OCKSÅ" hahaha, trodde nog att det var mycket värre
än vad det var och jag vågade ju inte pilla på något typ.
Jaja.
Vi skulle liksom ner till Ms bror i helgen (och ska fortfarande) och från början 
är var det redan tänkt att serva bilen men inte med avgassystemet.
Men tur var väl då att det pajjade idag istället för att det skulle hända på 
motorvägen på väg ner i morgon, tänker jag.
Jag "landade" ändå på ganska bra plats för att inte stå i vägen för annan trafik.
Men usch vilken känsla :P haha blev nästan full i gråt alltså, det är sanningen.

Så nu har vi en raggar bil för tillfället, låter som satan..
men som sagt, det ska fixas nu i helgen.
Någon gång ska vara den första ;)

// PinkSugar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se