Vaknat halv tre

Hua ja.. tidigt idag ser ni :P
Vaknade halv tre och har inte kunnat somna om sedan dess.
Kommer väl vara död när jag väl ska iväg.
När jag väl låg vaken så plötsligt hörde jag ett ljud utanför som lät så himla mysigt!
Nämligen snöplogen :D 
Nu finns det massa snö här också!
Jag älskar snön, jag har längtat efter en vit jul!
Hört att det ska komma mer snö både på tisdag och på julafton, men det kan ju ändra sig.
Så mysigt!!
Ska ta och få i mig lite frukost snart.
Har fått ont i halsen också men tror inte det är någon förkyldning.
Tror där imot att jag legat och snarkat inatt haha.
Då kan man få ont i halsen också, i alla fall jag.
Äta var det!



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se