Systembolaget

Haha, jo jag var ju faktiskt där igår också!
Blev tvingad till det nu bara för att jag fyllt 20.
Skulle ta min egna korg, mina egna flaskor, och min egna betalning enligt min pojkvän, haha.
Visst visst tänkte jag bara.. känns ju inget konstigt liksom.

Måste bara berätta detta innan,
jo att jag har ju följt med in där innan och förra gången var jag ju inte 20.
Han i kassan ville ÄNDÅ se mitt leg, dååå var det lite pirrigt faktiskt.
Han tittade på det och skulle ge tillbaka det precis men han tog tillbaka det och tittade igen.
Han såg antagligen först bara året men sedan att det var månad 12 det gällde, kanske var månad 9 just då.
Så tittade han på mig och sa "HHMMMM" och gav tillbaka det.
Ungefär som "för denna gången då, morr".
Så denna gången när jag kommer in och ställer mig i kön, vem sitter inte i kassan? :)
Han tittade på det igen och så säger han "OJDÅ....... ja, det var igår va?"
-"aah.."
-GRATTIS!!!!
-"eh, ah, tack.. (betalar under tiden),  "FAN GLÖMDE JAG PÅSAR NU"
- ÄÄHH, det kan du ta, det får bli som present!

HAHAHA
asså, det var faktiskt rätt kul, bara för att det blev så.. så kände jag ändå en lite happy feeling efteråt.
aja :D



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se