Sjuk :(

Sjuuuk!!   :(:(


Jo det var ju som man kände igår, feber, just då 38,9.
Skit kul eller inte, vad trött jag blir.
Jag som ska få i ordning här i lägenheten till julafton och imon firar jag, min syster och våra pojkvänner
en "minijul" tillsammans, hur ska jag orka?
Jag har en julklapp kvar att köpa tills imon!!  
Men har fler till julafton, som jag skulle köpt antingen idag eller imon, suck.
Måste verkligen bli frisk NU.
Senast man blev sjuk av kylan måste ju varit när man var jätte liten,
när man varit ute och lekt i flera timmar i snön.
Uh, har fortfarande feber.. men lite mindre, alltid något.. fast jag ligger ju bara
här på en madrass framför tvn, gör inget onödigt.
Fyller på vatten, går på toa, tar något och äter. jippie?
Några tips att bli frisk snabbare?
Förrförra Halloween blev jag ju också sjuk såhär precis innan.
Skit jobbigt, hade massor kvar att göra.
Men jag blev faktiskt frisk till rätt dag..
Ska leta upp lite grejer att blir frisk av.
Jag vet ju att, vitlök, citron, kan man äta, och att man inte ska sitta helt still..
ändå röra på sig.
Men mer då?


Här har vi vad man försöker friskna till med hittills! 

Tvn, min vän... pratar i alla fall i tystnaden.


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se