Min önskelista

Usch, nu har hostan kommit såhär i slutet på min sjuk/förkyldning.
Har tagit host medecin men det hjälper inte ens så bra, hostar ju i alla fall.
Fyller ju snart år också! :P
Nu på måndag, men vi ska fira imon istället..  det passade bäst för alla andra.
Har nästan inte tänkt på att man fyller år heller, menar när man fyller så sent som jag
så har alla runt om en redan fyllt.. man hänger på där så det känns ju redan som man
själv har fyllt också!
Som jag sagt, jag har varit 21 i tre år nu men på måndag fyller jag 20.
Herregu vad litet det lät, 20 ynka.. inte för att jag vill vara gamal men haha.
Är jag bara 19 fortfarande? Liten skit.
Här kommer lite saker man vill ha då.


Min önskelista:
  • Christina Aguilera - Album
  • Parfym (Addidas, Paris Hilton)
  • Skor
  • En ny handväska
  • Såklart det jag inte fick i julklapp då :P
  • En armbands klocka
Finns ju massor mer, men där var några saker i alla fall :)


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se