Måndag i morgon

Mmmh.. då var det slut på denna veckan också, suck.
Måndag i morgon och man ska upp tidigt igen.
Visst man blir väl lite mer ledig nu under jul och nyår,
ska skaffa mig lite ledighet jag med.
Behövs verkligen!
Känner att jag behöver pusta ut nu.


Var och handlade innan idag, gu vad mycket folk det var på willys,
det var så dom gick på en.
Alla ute i julstressen antar jag.
Mycket städat har det faktiskt inte blivit av,
då vi har fixat en hall möbel istället till att bli hel
och det hade vi nog bara tid för idag.
Städningen får börja imon för sen är det då inte långt kvar!



Såhär blev min lilla ljusbricka! Inte så mycket att hurra för
men det var väl vad jag hade och så fick det bli.



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se