Inbrott i källaren!

Hej å hå!
Febern har faktiskt börjat gå neråt!
Fryser inget längre, bara svettas och svettas så finns ingen feber som kan stiga då!
Bara pyttefeber till som ska gå ner så är den borta!
Har druckigt liter med vatten, andats luft, druckigt C-vitamin, tagit det lugnt, plockat i lägenheten det jag orkat, vilat.
Om det fortsätter som nu så tror jag att den är borta imon, även om jag ska vara försiktig jag vet!
Snart kommer min pojkvän hem och hans bror.
Huu.. tänkte vi skulle äta köttfärsås med MASSA vitlök för att få lite extra kick på febern,
men jag vet inte om jag kommer orka göra någon mat.
Hoppas att för en gångs skull när man är sjuk att någon annan kan göra maten.
Vilket som inte kommer hända.
Har faktiskt gått ut och postat mina julkort.. blev jätte varm men har lugnat sig nu.

 Grannen mitt imot kom och knackade på förut också.
Båda vi har fått inbrott i källaren!!!
Fick pallra mig ner för att titta.
Dock verkar det inte som dom har tagit något, bara stökat ner en jävla massa.
Våra grejer låg utspridda i korridorerna där nere.
Har ändå våra cyklar där och allt möjligt.
Fan man blir så irriterad va!! åååh!
Vi som rensade i ordning där för bara ett litet tagsen.


   // PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se