Feberfri och Minijul

Dagen fortsatte igår med att febern gick neråt.
Min pojkvän och hans bror skulle åka till Jul På Liseberg,
jag hade fortfarande feber så kände att det var nog inte så himla
bra om jag hade följt med.. så jag valde att stanna hemma.
Dock tycker jag att det är sjukt tråkigt att vara ensam.
Så vad gjorde jag?
Jo, jag tog faktiskt bilen och körde upp till min mamma och
satt där så länge.
Febern var så liten så jag kände den knappt.
Satt där och umgicks enda till sena kvällen då pojkvän ringer
och vill bli hämtad i stan.
Kvart över elva åker jag in, vi var hemma runt ett!!
Mjaa, vi snurra runt lite med bilen i det roliga sladdvädret ^^
Till natten sen då när vi kom hem så tog jag tempen och insåg
att jag var FEBERFRI! :D
Min baoutakur fungerade verkligen! :D

Så idag har jag varit uppe på tidiga morgonen innan alla andra vaknat
kört och hämtat syster min och så har vi varit iväg och köpt de sista
julklapparna, som planerat.

Vi har ju firat en liten minijul vi fyra och jag och pojkvän
har kommit hem där ifrån också.
Det blev mest att bara byta julklappar då eftersom att imon är ju alla
med sina egna familjer.
Ligger jätte många julklappar under min gran här och imon kommer fler! :)

Idag på vår minijul fick jag i alla fall en ny mobil :D
Vilket jag är i STORT behov av.
Tack! <3



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se