Dop!

Idag har vi åkt ända ner till Skåne för att gå på dop.
Min pojkväns syster har fått en liten flicka för några månader sedan :)
Har aldrig varit på dop innan så det var både intressant och spännande.
Efter själva dopet i kyrkan fick vi en himla go mat, guud! Vill gärna ha mer nu! haha.
Jag själv är ju ganska kräsen i maten men detta var så hiiimla gott!
Fläskkotlettrad?? Försöker komma ihåg namnet, tror det var så, potatis, brunsås m. gelé eller lingon om man ville ha det.
Sedan fika, fast jag skippade det mesta av själva fikat.
Tyckte hela dopet var jätte mysigt!
Detta kommer verkligen inte låta som mig, men jag blev JÄTTE RÖRD av alla psalmer och allt som prästen sa.
Men jag är så känslig för lycka också, alltså lycka får mig att gråta för att det är så lyckligt.. ni förstår?
Satte verkligen klumpen i halsen och svalde ett par gånger, hehe. 
Inte på något sorgligt sätt då alltså! :P
Men det kändes inte som mig att bli så rörd av det så mycket men så blev det! 
Var nog ingen som märkte det för man är ju bra på att hålla masken i alla fall ;)
Tack Sabina och alla andra för både inbjudan och att det var totalt lyckat!




Himla fint!


Dop vatten och presenter


// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tusen tack för att ni ville komma och tack för presenterna dom va jätte fina!

2009-12-20 @ 16:31:24
URL: http://mammatillCazandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se